page_banner

prudutti

Cas61-54-1 tryptamine Factory direttamente in stock

breve descrizzione:

A triptamina hè un alcaloide di monoamina, simile à l'altre traccia amine, si crede chì hà un rolu di neuromodulatore o neurotrasmettitore.

Proprietà Chimiche è Fisiche

Densità 1,2 ± 0,1 g / cm3
Punt di ebullizione 378,8 ± 0,0 ° C à 760 mmHg
Punt di Fusione 113-116 ° C (lit.)
Formula Moleculare C10H12N2
Pesu Moleculare 160.216
Flash Point 187,7 ± 8,1 ° C
Mass esatta 160.100052
PSA 41.81000
LogP 1.38
Pressione di Vapore 0,0 ± 0,8 mmHg à 25 ° C
Indice di Rifrazione 1.669
Solubilità in acqua trascurabile

Dettaglio di u Produttu

Tags produttu

Description
Triptaminahè un alcaloide monoaminu chì pò esse sintetizatu da a decarboxilazione di l'aminòcidu triptofanu. Notevolmente, a triptamina si pò truvà in funghi, piante, Anfibie, animali è microbi.
A triptamina hà una struttura anulare indole è un anellu doppiu fusionu chì hè cumpostu da un anellu benzene è un anellu pirrolu, ligatu à un gruppu amminicu da una catena laterale 2-carbonu. L'anellu indole hè u nucleu vitale di parechji prudutti naturali cumplessi chì anu significatu in a scuperta di droghe è ancu alcune droghe sintetiche è non sintetiche chì sò basate nantu à u scheletru di triptamina.
A struttura distinta di u chimicu hè una apprussimazione à u neurotrasmettitore serotonina cum'è droghe è allucinogeni cunnisciuti. U significatu di a triptamina cum'è droghe psichedeliche, neuromodulatore è neurotrasmettitore hè ben capitu per via di a so presenza in u cervellu di mammiferi in poche quantità.
Applicazioni
L'analogi di triptamina chì sò tipicamente produtti da a so modificazione sintetica ghjucanu un rolu significativu in l'individui per l'introduzione di funzionalità chì sò biologicamente attive in u so nucleu chì ponu causà cambiamenti in u statu mentale è fisicu di u cervellu umanu.
Sostituzioni nantu à l'anellu indole à u nitrogenu è C-2 di a so catena laterale producenu numerosi cumposti neuroattivi chì và da droghe anti-migraine à sostanze tossiche, cume rizatriptan, sumatriptan è zolmitriptan. Una piccula quantità di triptamina hè necessaria per via di e so fatalità è intossicazione per parechje ragioni.
Usi
A triptamina hè un alcaloide di monoamina chì si trova in e piante. A triptamina hè comunemente aduprata in a preparazione di cumposti biologicamente attivi cum'è neurotrasmettitori è psichedelici.
Piante chì cuntenenu triptamina
In e piante, a triptamina in piccule quantità agisce cum'è una fase prometitiva per l'ormone vegetale indole-3-acetic acid in una via biosintetica. A N, N-dimetiltriptamina (DMT) hè un derivatu di triptamina chì hè un cumpunente attivu per l'effettu allucinogenu di a biera cunnisciuta cum'è a "vigna di l'anime". E tribù indigene amazzoniche anu adupratu tradiziunalmente a bevanda per scopi terapeutici per u trattamentu efficace di alcune malatie fisiche è disordini d'abusu. I funghi magichi sò i funghi i più cumuni chì cuntenenu derivati ​​di triptamina.
Farmacologia
A serotonina (5-hydroxytryptamine, 5-HT), chì hè un derivatu naturale di triptamina hè un ormone di segnalazione significativu chì aiuta à a modulazione è a regolazione di numerosi prucessi in u sistema nervosu centrale, per esempiu, cognizione, sonnu, regolazione di a temperatura, memoria , è cumpurtamentu. U cervellu di mammiferi cuntene piccule tracce di triptamina, chì generalmente agiscenu da modulatore o neurotrasmettitore liberendu agenti di serotonina. Hè dinò un valorizatore di l'attività serotoninergica. Solu un minutu hè necessariu per a triptamina per pruduce fenomeni psicotropici quandu aduprati in modu ricreativu. Hè statu assuciatu cù fatalità è intossicazioni per parechje ragioni cumprese basse concentrazioni tossiche.
Pruprietà chimiche
Polvere Cristallina Bianca à Aranciu
Usi
Accade in e piante.
Usi
psicotròpicu
Definizione
ChEBI: Un aminoalchilindole custituitu da indole chì hà un gruppu 2-aminoetilu in a posizione 3.
Definizione
triptamina: Un alcaloide naturale, C10H12N2, avendu un sistema indolering cù una catena -CH2-CH2-NH2side in a posizione 3 di l'anellu chì cuntene l'itrogenu. Derivati ​​di triptamine anu effetti allucinogeni. Un esempiu in psilocibina.
Metodi di Purificazione
Cristallizà a triptamina da * benzene, Et2O (m 114o) o etere per animali domestici (m 118o). Hà UV: 222n 276, 282 è 291nm (EtOH) è max 226, 275, 281 è 290nm (HCl). [Beilstein 22 II 346, 22 III / IV 4319, 22/10 V 45.]
Prudutti di Preparazione di Triptamina è Materie prime
Materie prime

Proprietà Chimiche è Fisiche

Densità 1,2 ± 0,1 g / cm3
Punt di ebullizione 378,8 ± 0,0 ° C à 760 mmHg
Punt di Fusione 113-116 ° C (lit.)
Formula Moleculare C10H12N2
Pesu Moleculare 160.216
Flash Point 187,7 ± 8,1 ° C
Mass esatta 160.100052
PSA 41.81000
LogP 1.38
Pressione di Vapore 0,0 ± 0,8 mmHg à 25 ° C
Indice di Rifrazione 1.669
Solubilità in acqua trascurabile

FAQ:
Q1: Possu uttene un campione?
A: I campioni gratuiti sò dispunibili, mentre u costu di spedizione deve esse pagatu da l'acquirente.

Q2: Chì hè u vostru MOQ?
A: U nostru MOQ hè 10g, 100g è 1kg per a vostra qualità di valutazione di i nostri beni à cundizione chì a carica di campione sia pagata à 100%.

Q3: Ci hè un scontu?
A: Iè, per una quantità più grande, avemu sempre un prezzu più cumpetitivu chì hè attraente per voi.

Q4: Chì termini di pagamentu accettate?
A: Ci piacerebbe accettà T / T, L / C, Paypal, o Western Union.

Q5: Quantu tempu ci vulerà à ottene u bè?
A: A seconda di a vostra situazione, Per un picculu ordine, per piacè aspettate 5-7 ghjorni da DHL, UPS, TNT, FEDEX, EMS.
Per ordine di massa, permette per piacè 5-8 ghjorni da Air, 20-35 ghjorni da Mare.

Q6: Cumu trattate a denuncia di qualità?
A: Prima di tuttu, u nostru cuntrollu di quyality hè piazzatu à a priorità. S'ellu ci hè qualchì prublema in quantu à a qualità causata da noi, vi invieremu merci in sostituzione o gratuitamente o rimborsemu a vostra perdita
company (2)


  • Precedente:
  • Next:

  • Scrivi quì u to missaghju è mandatelu